top of page
Search
  • Writer's picturepoducation now

הקלטה למחשב או למכשיר ייעודי?


כדי להקליט פודקאסט, עלינו להצטייד במכשור מתאים. נכון.. אפשר לעשות הכל בטלפון ואנו אפילו ממליצים לעשות זאת בתחילת הדרך, אך אם תרצו להצליח בהמשך ברכישת קהל שילך אתכם דרך וזאת על ידי יצירת פודקאסט מקצועי, לא רק בתוכן אלא גם בעטיפה שלו, תאלצו להגיע לשלב הרכישה.

אחרי המיקרופון עלינו לרכוש את יחידת ההקלטה. זאת שתאגור את ההקלטות שלנו כדי שנוכל לערוך ולשגר לעולם. בתחום הזה נמצא 2 סוגים של הקלטה:

המחשב - המקובל ביותר וזה שנמצא בכל בית כמעט ולכן גם הנגיש לרובנו. היתרון הוא בקלות ההפעלה עם תוכנת הקלטה ידידותית ושכל העבודה תתבצע באותו כלי. החיסרון הוא שמחשב- זה מחשב... לפעמים "לא בא לו". תקלות של מקום בזיכרון, באג במערכת ההפעלה, הפסקת חשמל וכו' הן לא דבר נדיר ואם אנו בהקלטה של שעה שמגיעה לסיומה ואז הכל נעלם לנו - זה מצב ביש! והעניין החשוב יותר הוא הניידות שלנו שמוגבלת אם המחשב נייח וטיפה פחות אם המחשב נייד.

מכשיר ייעודי - מכשירים שנועדו לשמור את ההקלטה על כרטיס זיכרון או זיכרון פנימי. מכשירים אלו קטנים, ניידים, נוחים לתפעול ואין צורך בתוכנות. הם יסייעו להקלטה בלבד כוון שעריכה תהייה חייבת להתבצע במחשב, אבל גיבוי לחומר הראשוני תמיד יישאר במכשיר למקרה ו...

3 views0 comments
bottom of page