top of page
Search
  • Writer's picturepoducation now

פודקאסטים ימשיכו להיות הדבר החם בשנה הקרובה ופודיוקיישן בטרנד יותר מתמיד!


לסיום שנת 2021, גייסה רשת הפודקאסטים הגדולה PODNEWS, אנשי טכנולוגיה וחברה כדי לנסות לצפות את עתיד ההסכתים בעולם.

שניים מהדוברים תפסו אותנו באמירות שלהם:

הראשון הוא עורך פודקאסטים בכיר ובעל אתר פודקאסטים גדול שטען שבשנה הקרובה ספוטיפיי תשתלט על עולם הפודקאסטים, ככלי ההפצה הנפוץ ביותר ובעל המגוון הגדול ביותר של תחומים וזאת במקביל לחברת אפל שלא תחכה ותפתח אפליקציה לאנדרואיד כדי להילחם במגרש ה"לא בייתי שלה" (מכשירי IOS = אייפון ומשפחתו). האמירה הזאת מגדירה את הטכנולוגיה של ההפצה ומסמנת את הגידול העצום בתחום אבל גם מסמנת בכוכבית קטנה את הסכנה שבגוף אחד שחולש על התהליך כולו (בעזרת חברות שונות שבבעלותו) מההקלטה ועד ההפצה.

הדובר השני היה בעל אולפן הקלטות והפצה גדול לפודקאסטים שאמר שעל פי הצמיחה המהירה של התחום, ניתן לראות שאנשים מתאהבים בהנאה שבלספר באודיו, להיסחף בפרקים או בסדרה של פודקאסטים. בעיקר הוא הדליק את הקהל כשאמר שאם צ'ארלס דיקנס היה חי היום - בטוח שהיה מחזיק גם פודקאסט.

האמירה הזאת היא מיקוד על תחום התוכן. העיקר בעיניו זה הסיפור, המילים, ה"איך לספר סיפור נכון". מה שתפס אותנו בשניים האלו הוא שPODUCATIONנמצא בשניהם: המערכת היחידה שמאפשרת לנו ללמוד "איך לספר סיפור" שזה התוכן ואז להעביר להקלטה והפצה בטכנולוגיה שאינה בבעלות גורם מסחרי, שני אלו מייחדים אותנו ואתכם כמשתמשים. השבוע פתחנו עוד השתלמות בעוד פסגה ואנו בטוחים שהמשתלמים החדשים יתווספו למאות הקודמים ליצירת הקסם בפודקאסטים.

3 views0 comments
bottom of page