top of page
Search
  • Writer's picturepoducation now

פותחים שנת לימודים- והרי החדשות:


לאחרונה התרחשו מספר אירועים גדולים שמחזקים את הכח של ההסכתים בעולם התרבות שלנו: חברות גדולות כגון "ספוטיפיי" המשיכו ברכש חברות שמתעסקות בפנים שונות של הפודקאסט, כגון טכנולוגיית ניטור ופילוח מאזינים, אחסון חכם והפצה ממוקדת.

פייסבוק, או בשמה החדש - מאטה, ראתה נהירה של אנשים לפודקאסטים שפורסמו בפוסטים ונתנה לכך מענה (הרחבה בהמשך), ברחבי הארץ נפתחים אולפני הקלטה ייעודיים לפודקאסטים - למי שרוצה להקליט באיכות מקסימלית אם כי בעלות לא קטנה.

מהצד השני, בעולם החינוך קרו תהליכים בריאים של "חשיבה מחדש" על דרך ההוראה ומטרתה, משרד החינוך מעודד דרכים יצירתיות להערכה חלופית ושיטות הוראה לא קונבנציונאליות, בניסיון להתאים לעולם התוכן של התלמידים ובעיקר ליום שאחרי הקורונה. כשמסתכלים על שני הזרמים האלו, ניתן להגיד ש"כל הדרכים מובילות לפודקאסט". ההסכת כשיטת הוראה שובר כיוון של ספר-סרטון. שימוש נכון בכלי פותח אפשרות של יצירה קולית ממוקדת לכיתה או עם הכיתה. יש כמובן גם את היוצרים שמחפשים מיתוג עצמי ויש גם את אלו שפשוט אוהבים לספר סיפור ולהעביר את הידע הלאה. כולם, בין כל הטכנולוגיות שמציפות אותנו, יכולים ליצור פודקאסטים ולאסוף אליהם עוד קהל, עוד מתעניינים, עוד אפשרויות חשיפה, עוד עומק והרבה הנאה. כדי לעשות את זה נכון - כדאי ללמוד את התחום ולהתנסות בשיטת "ניסוי וטעייה".

כחברים שלנו, אתם בין אלו שהבינו שזאת הדרך הנכונה ופודיוקיישן כאן כדי לסייע לכם בדרך הזאת. פתחנו סבב השתלמויות חדש במספר פסגות וכבר מתוכננות השתלמויות סמסטר ב'. אנחנו מזמינים אתכם להפיץ את הבשורה ולגייס עוד חברים למסע הפודקאסטים.

6 views0 comments
bottom of page